Полезна информация за играта
Заключено
Аватар
Потребител: bringmefans1

Ранг: Site Admin


Мнения: 22

Регистриран на: Вто Май 17, 2022 8:56 pm

Обратна връзка:

Често използвани команди за конзола (клиент)

Мнение от bringmefans1 » Нед Фев 26, 2023 1:04 pm

cl_messages играча да вижда съобщенията от сървъра
cl_rate - измерва се в byte-ове за секунда, които клиентът праща на сървъра. Това е upload rate-a на връзката.
cl_allowdownload [1]-Разрешава тегленето на ресурси от сървъра към играча.Влияе само на времето на теглене, т.е. ако е неактивно (стойност 0), а сървъра има модел, който вие нямате, няма да ви свърже със сървъра.Препоръчителна стойност 1.
cl_allowupload [0]-Разрешава качването на клиентски ресурси на сървъра.Примерно ако вие имате някакъв модел, а сървъра го няма, то никой няма да го види.Препоръчителна стойност 1.
cl_anglespeedkey [0.67] определя скоростта на управляващите клавиши.
cl_backspeed [400] За активиране и коригиране на скороста с която се движим назад (разбира се в повечето случаи тя е нагласена на максимум.Препоръчителна 400 .
cl_bob -0.010 (client player) - измерва количеството подскачания на оръжието, когато играч бяга
cl_bobcycle 0 спира движението на ръката ти при движение и скачане;0.800 (client player) - определя честотата на "подскачане" на оръжието на играча, когато той бяга.
cl_bobup - при стрейф се получава колебание на камерата на играча нагоре-надолу.Тази команда регулира честотата на тези колебания,При стойност 0 колебанията изчезват и стрейфа винаги е на максимална амплитуда.
cl_chasedist 112 - променя дистанцията ???
cl_clockreset 0.100 – нулиране на часовника ???
cl_cmdbackup - количество пакети, които се изпрщат към сървъра в секунди.Ако промените стойността ще се промени и пинга, затова не злоупотребявайте с нея.Най оптималната стойност е 2.
cl_cmdrate - Определя колко пъти в секунда клиента информира сървъра за действията си. Тоест когато в играта се движите напред вашият компютър изпраща тази информация до сървъра, за да знае той къде се намирате на картата и какво движение сте извършили. По-подразбиране стойността на тази променлива е 30. Това означава, че клиентът ще изпраща информация за действията си 30 пъти в секунда, което е напълно достатъчно. Ако имате по-бавна връзка намалете тази стойност. Стойности под 20 все пак не са желателни. Ако играете в локална мрежа и имате добър хардуер Вие ще имате възможност да виждате 100 кадъра в секунда. Ако искате всеки един кадър да е съгласуван със сървъра нагласете командата на 100. Стойности над 100 губят смисъла си, тъй като Counter-Strike има вграден лимит от 100 кадъра за секунда.
cl_corpsestay Това са секунди които определят колко време труповете седят в 1 round,ако е 0 изчезват веднага
cl_crosshair_color cl_crosshair_color (RGB код) - Това е за промяна цвета на мерника (Той може да бъде променян и от менюто Options [връзка] .
cl_crosshair_size Това е за промяна големината на мерника. Аз използвам cl_crosshair_size small .
cl_crosshair_translucent Това е за промяна прозрачността на мерника. Аз използвам cl_crosshair_translucent 1 .
cl_download_ingame - разрешава тегленето на ресурси директно в игра.Препоръчителна е стойност 1.
cl_dynamiccrosshair Това е дали мерника да се уголемява докато се движите , да се смалява когато сте спрели и да се смалява до максималност когато сте клекнали. Аз използвам cl_dynamiccrosshair 0 .
cl_fixtimerate 7.500 – корекция на времето за обновяване ???
cl_forwardspeed За активиране и коригиране на скороста с която се движим напред (разбира се в повечето случаи тя е нагласена на максимум.Препоръчителна 400 .
cl_gaitestimation 1 (client player) - позволява на играча да ходи ???
cl_gg 0 (client player) - включва шаблонния режим на играта ???
cl_himodels (client player) - Пуска (1), спира (0) използване на висококачествени модели ???
cl_lc - компенсация на лага, ако има такъв от страна на сървъра.Тази опция кара сървъра да вземе под внимание вашия пинг и значително да подобри работата си, но трябва да бъде и разрешена и съответстващата команда на сървъра ( sv_unlag 0 ).Ако тя е пусната то cl_lc cl_lw се игнорират.Препоръчителна стойност 1.
cl_lw - всички ефекти и действия свързани с оръжията се изчисляват от страна на клиента.Това значително опимизира работата, но няма 100 % гаранция, че вие ще забележите това.Ако искате да играете без лаг сложете стойност 1.
cl_lb - всичко което виждате в игра от стрелбата, петна кръв, дири по стените и т.н. са за сметка на клиента.Тук принципа на оптимизация е както и при командите cl_lw и cl_lc.Препоръчителна стойност 1.
cl_minmodels Когато е 1 всички Т са с модел L337 Krew,а СТ French GIGN,при 0 можеш да видиш всички модели
cl_movespeedkey 0.300 (client player) - Определя скоростта на движение на играча при използване на клавиатура
cl_needinstanced 0 – Определя нужната дистанция ???
cl_nodelta - забранява delta компресията.Не подобрява скоростта на свързване и е предназначена за добри локални мрежи и слаби компютри.За игра по модем стойността трябва да е 0.
cl_nopred - не предвижда движенията на играча.Ако искате вашите и на останалите играчи движенията да ги виждате плавни не включвайте тази опция.Препоръчителна стойнст 0.
cl_observercrosshair 1- включва мерника в режим "наблюдател, 0 - изключва
cl_pitchdown <angle> (client player) - Определя максималния ъгъл, от който играча може да гледа отгоре
cl_pitchspeed 225 (client player) - Определя скоростта на изменение на ъгъла, от който играча може да гледа нагоре и надолу
cl_pitchup <angle> (client player) - Определя максималния ъгъл, от който играча може да гледа надолу
cl_radartype Вид на радара ( прозрачен или плътен )
cl_resend - след колко време ще изискате от сървъра да ви прати нов пакет данни, ако предишния не е получен.Колкото са по-малки, толкова по-бързо грешката ще бъде поправена при предаването на данните, но понякога тя има стойност не 1, а 2 и даже 3 и ако връзката не е добра и следващият пакет също не пристигне ще се плочи критична грешка и ще ви изхвърли от сървъра (най-често с грешката Connection Problem, в горния десен ъгъл на екрана ).За начало поставете стойност 1.
cl_righthand лява ръка 0,дясна 1
cl_shadows - Това е за включване и изключване на сенките на играчите
cl_showerror - показва грешките (???)
cl_showevents - показва събитията (???)
cl_showfps Показва ви те кущото FPS в горния ляв ъгъл на екрана.За пускане стойност 1.
cl_showmessages - показва съобщенията
cl_shownet 0 (client player) показва параметрите на мрежовите пакети
cl_sidespeed За активиране и коригиране на скороста с която се движим на страни (ляво и дясно) (разбирасе в повечето случаи тя е нагласена на максимум.Препоръчителна 400 .
cl_slist 10 (client player) - Определя броя на сървърите, които ще се покажат при командата slist
cl_smoothtime 0.100 – време за изглаждане (???)
cl_solid_players 1 (client player) - включва режим "солид" при изгледа на модела на играча.
cl_timeout - време на таймаут-а (когато играч не може да се свърже със сървъра)
cl_updaterate - Противоположна на командата cl_cmdrate. Тя определя колко пъти в секунда сървъра информира клиента за събитията в играта. По подразбиране има стойност 20.Kомандата cl_cmdrate е с по-висока стойност, защото е по-важно сървъра да бъде правилно информиран, тъй като той решава дали даден фраг ще настъпи или не. Тоест по-важно е той да има точна информация. Не препоръчвам да намалявате тази стойност. Само ако е крайно необходимо и искате да пробвате да играете, чрез модем. За локална мрежа важи правилото описано по-горе. Стойността на командата е добре да е 100, но не повече. Така ще сте сигурни, че всичко което виждате на екрана се вижда и от сървъра..
cl_upspeed За активиране и коригиране на скороста с която се движим нагоре (така и не разбирам за какво ми е след като не летя , може би е когато ходим по наклонен терен).Препоръчителна 320 .
cl_vsmoothing 0.050 – определяне на изглажданията ???
cl_waterdist 4 (client player) - задава дистанция във водата
cl_weather - спира, пуска дъжда на картите в които го има
cl_yawspeed Това е за активиране на скороста с която се отклоняваме от посоката в която сме се движили.
cl_ejectbrass "x" -Ако х е 0 маха хвърчащите гилзи.1 ги връща.
cl_sidespeed - За активиране и коригиране скороста на диагонално ходене.Препоръчителна 400 .
crosshair "0/1" (0 awp-to няма по средата червена точка,при 1 има)


Автор: Burton
Източник: https://amxx-bg.info/forum/viewtopic.php?t=89
People talk a lot of shit but that's after I'm gone
'Cause they fear me in the psychical form
Let it be known I'm troublesome

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта