cl_messages играча да вижда съобщенията от сървъра
cl_rate - измерва се в byte-ове за секунда, които клиентът праща на сървъра. Това е upload rate-a на връзката.
cl_allowdownload [1]-Разрешава тегленето на ресурси от сървъра към играча.Влияе само на времето на теглене, т.е. ако е неактивно (стойност 0), а сървъра има модел, който вие нямате, няма да ви свърже със сървъра.Препоръчителна стойност 1.
cl_allowupload [0]-Разрешава качването на клиентски ресурси на сървъра.Примерно ако вие имате някакъв модел, а сървъра го няма, то никой няма да го види.Препоръчителна стойност 1.
cl_anglespeedkey [0.67] определя скоростта на управляващите клавиши.
cl_backspeed [400] За активиране и коригиране на скороста с която се движим назад (разбира се в повечето случаи тя е нагласена на максимум.Препоръчителна 400 .
cl_bob -0.010 (client player) - измерва количеството подскачания на оръжието, когато играч бяга
cl_bobcycle 0 спира движението на ръката ти при движение и скачане;0.800 (client player) - определя честотата на "подскачане" на оръжието на играча, когато той бяга.
cl_bobup - при стрейф се получава колебание на камерата на играча нагоре-надолу.Тази команда регулира честотата на тези колебания,При стойност 0 колебанията изчезват и стрейфа винаги е на максимална амплитуда.
cl_chasedist 112 - променя дистанцията ???
cl_clockreset 0.100 – нулиране на часовника ???
cl_cmdbackup - количество пакети, които се изпрщат към сървъра в секунди.Ако промените стойността ще се промени и пинга, затова не злоупотребявайте с нея.Най оптималната стойност е 2.
cl_cmdrate - Определя колко пъти в секунда клиента информира сървъра за действията си. Тоест когато в играта се движите напред вашият компютър изпраща тази информация до сървъра, за да знае той къде се намирате на картата и какво движение сте извършили. По-подразбиране стойността на тази променлива е 30. Това означава, че клиентът ще изпраща информация за действията си 30 пъти в секунда, което е напълно достатъчно. Ако имате по-бавна връзка намалете тази стойност. Стойности под 20 все пак не са желателни. Ако играете в локална мрежа и имате добър хардуер Вие ще имате възможност да виждате 100 кадъра в секунда. Ако искате всеки един кадър да е съгласуван със сървъра нагласете командата на 100. Стойности над 100 губят смисъла си, тъй като Counter-Strike има вграден лимит от 100 кадъра за секунда.
cl_corpsestay Това са секунди които определят колко време труповете седят в 1 round,ако е 0 изчезват веднага
cl_crosshair_color cl_crosshair_color (RGB код) - Това е за промяна цвета на мерника (Той може да бъде променян и от менюто Options [връзка] .
cl_crosshair_size Това е за промяна големината на мерника. Аз използвам cl_crosshair_size small .
cl_crosshair_translucent Това е за промяна прозрачността на мерника. Аз използвам cl_crosshair_translucent 1 .
cl_download_ingame - разрешава тегленето на ресурси директно в игра.Препоръчителна е стойност 1.
cl_dynamiccrosshair Това е дали мерника да се уголемява докато се движите , да се смалява когато сте спрели и да се смалява до максималност когато сте клекнали. Аз използвам cl_dynamiccrosshair 0 .
cl_fixtimerate 7.500 – корекция на времето за обновяване ???
cl_forwardspeed За активиране и коригиране на скороста с която се движим напред (разбира се в повечето случаи тя е нагласена на максимум.Препоръчителна 400 .
cl_gaitestimation 1 (client player) - позволява на играча да ходи ???
cl_gg 0 (client player) - включва шаблонния режим на играта ???
cl_himodels (client player) - Пуска (1), спира (0) използване на висококачествени модели ???
cl_lc - компенсация на лага, ако има такъв от страна на сървъра.Тази опция кара сървъра да вземе под внимание вашия пинг и значително да подобри работата си, но трябва да бъде и разрешена и съответстващата команда на сървъра ( sv_unlag 0 ).Ако тя е пусната то cl_lc cl_lw се игнорират.Препоръчителна стойност 1.
cl_lw - всички ефекти и действия свързани с оръжията се изчисляват от страна на клиента.Това значително опимизира работата, но няма 100 % гаранция, че вие ще забележите това.Ако искате да играете без лаг сложете стойност 1.
cl_lb - всичко което виждате в игра от стрелбата, петна кръв, дири по стените и т.н. са за сметка на клиента.Тук принципа на оптимизация е както и при командите cl_lw и cl_lc.Препоръчителна стойност 1.
cl_minmodels Когато е 1 всички Т са с модел L337 Krew,а СТ French GIGN,при 0 можеш да видиш всички модели
cl_movespeedkey 0.300 (client player) - Определя скоростта на движение на играча при използване на клавиатура
cl_needinstanced 0 – Определя нужната дистанция ???
cl_nodelta - забранява delta компресията.Не подобрява скоростта на свързване и е предназначена за добри локални мрежи и слаби компютри.За игра по модем стойността трябва да е 0.
cl_nopred - не предвижда движенията на играча.Ако искате вашите и на останалите играчи движенията да ги виждате плавни не включвайте тази опция.Препоръчителна стойнст 0.
cl_observercrosshair 1- включва мерника в режим "наблюдател, 0 - изключва
cl_pitchdown <angle> (client player) - Определя максималния ъгъл, от който играча може да гледа отгоре
cl_pitchspeed 225 (client player) - Определя скоростта на изменение на ъгъла, от който играча може да гледа нагоре и надолу
cl_pitchup <angle> (client player) - Определя максималния ъгъл, от който играча може да гледа надолу
cl_radartype Вид на радара ( прозрачен или плътен )
cl_resend - след колко време ще изискате от сървъра да ви прати нов пакет данни, ако предишния не е получен.Колкото са по-малки, толкова по-бързо грешката ще бъде поправена при предаването на данните, но понякога тя има стойност не 1, а 2 и даже 3 и ако връзката не е добра и следващият пакет също не пристигне ще се плочи критична грешка и ще ви изхвърли от сървъра (най-често с грешката Connection Problem, в горния десен ъгъл на екрана ).За начало поставете стойност 1.
cl_righthand лява ръка 0,дясна 1
cl_shadows - Това е за включване и изключване на сенките на играчите
cl_showerror - показва грешките (???)
cl_showevents - показва събитията (???)
cl_showfps Показва ви те кущото FPS в горния ляв ъгъл на екрана.За пускане стойност 1.
cl_showmessages - показва съобщенията
cl_shownet 0 (client player) показва параметрите на мрежовите пакети
cl_sidespeed За активиране и коригиране на скороста с която се движим на страни (ляво и дясно) (разбирасе в повечето случаи тя е нагласена на максимум.Препоръчителна 400 .
cl_slist 10 (client player) - Определя броя на сървърите, които ще се покажат при командата slist
cl_smoothtime 0.100 – време за изглаждане (???)
cl_solid_players 1 (client player) - включва режим "солид" при изгледа на модела на играча.
cl_timeout - време на таймаут-а (когато играч не може да се свърже със сървъра)
cl_updaterate - Противоположна на командата cl_cmdrate. Тя определя колко пъти в секунда сървъра информира клиента за събитията в играта. По подразбиране има стойност 20.Kомандата cl_cmdrate е с по-висока стойност, защото е по-важно сървъра да бъде правилно информиран, тъй като той решава дали даден фраг ще настъпи или не. Тоест по-важно е той да има точна информация. Не препоръчвам да намалявате тази стойност. Само ако е крайно необходимо и искате да пробвате да играете, чрез модем. За локална мрежа важи правилото описано по-горе. Стойността на командата е добре да е 100, но не повече. Така ще сте сигурни, че всичко което виждате на екрана се вижда и от сървъра..
cl_upspeed За активиране и коригиране на скороста с която се движим нагоре (така и не разбирам за какво ми е след като не летя , може би е когато ходим по наклонен терен).Препоръчителна 320 .
cl_vsmoothing 0.050 – определяне на изглажданията ???
cl_waterdist 4 (client player) - задава дистанция във водата
cl_weather - спира, пуска дъжда на картите в които го има
cl_yawspeed Това е за активиране на скороста с която се отклоняваме от посоката в която сме се движили.
cl_ejectbrass "x" -Ако х е 0 маха хвърчащите гилзи.1 ги връща.
cl_sidespeed - За активиране и коригиране скороста на диагонално ходене.Препоръчителна 400 .
crosshair "0/1" (0 awp-to няма по средата червена точка,при 1 има)
Автор: Burton
Източник: https://amxx-bg.info/forum/viewtopic.php?t=89
- Потребител: bringmefans1
- Ранг: Site Admin
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто Май 17, 2022 8:56 pm
Обратна връзка:
Често използвани команди за конзола (клиент)
People talk a lot of shit but that's after I'm gone
'Cause they fear me in the psychical form
Let it be known I'm troublesome
'Cause they fear me in the psychical form
Let it be known I'm troublesome
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта